Min plan er ved at smuldre lidt. Planen var at få lavet rusten, og dernæst samle kareten og køre et års tid i den, mest for at se hvordan den kørte og få testet den lidt. Men efterhånden som det skrider frem, er jeg nødt til at afmontere mere og mere, for at kunne lave rust, og nu er det så blevet tid til for akslen. Det viste sig at blive en kedelig overraskelse. I første omgang afmonterede jeg venstre side, og begejstringen var stor, alt så næsten ud som nyt og kan helt sikket gen anvendes. Men da jag så adskilte højre side var det bestemt ikke noget at glæde sig over. Det var slidt, meget meget slidt. Hvad årsagen er ved jeg endnu ikke, men det må der arbejdes på.
Så kom der nye lejebøsninger i højre side. Dem i venstre var mærkværdigvis i orden, så de får lov at køre ene runde mere.

Herunder et par billeder af karburatoren. Glemte desværre at at tage et før billede.

Køleren efter en tur under vandhanen og vaske børsten. Bemærk det fine logo fra fabrikanten. Man gjorde noget ud af det dengang.